Google radzi, czym się kierować przy zatrudnianiu firmy SEO?

Dowiedz się więcej o tym, jak zatrudnić firmę SEO.

Kiedy masz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, z pewnością z czasem myślisz nad tym, co zrobić, żeby wyświetlała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. Wiadomo wszak, iż w XXI w. obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie stąd wielu klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak zatem wybrać dobrą agencję SEO? Należy kierować się sugestiami ekspertów.

Jak znaleźć rzetelną firmę SEO? Google nakręciło o tym film

Nie da się ukryć, iż cała branża SEO, czyli działań związanych z optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i cały czas rozwija się zasadniczo tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Pomimo obecności licznych alternatyw, jak m.in. Rambler, Yandex czy Baidu, nadal najistotniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto stara się być widocznym w internecie, musi zapracować na swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku usług, w których konkurencja jest mocna, z reguły jest to nieosiągalne bez konsultacji z fachowcami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których koncepcja SEO jest czymś zupełnie nowym, i przyszykowało krótki kurs, jak rozpoznać solidną agencję SEO.

Cechy solidnej firmy SEO według Google

Pracownica Google z ponad 10-letnim stażem w prosty sposób objaśnia, jak poznać dobrą agencję SEO, wymieniając wśród podstawowych cech między innymi:

  • dbałość o ogólną widoczność strony internetowej, a nie tylko pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na konkretne frazy,
  • zagwarantowanie witrynie opieki technicznej i praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • stały monitoring stanu strony i okresową analizę jej statystyk,
  • umiejętność estymacji czasu oraz budżetu niezbędnego do wykonania zakładanych działań,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dokładnego audytu strony.

Pracownica firmy Google podkreśla także, że rzetelna firma SEO w żadnym wypadku nie obieca fenomenalnych rezultatów z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, nieraz dającym zauważalne rezultaty przeważnie po paru miesiącach pracy.