Projekt gazety firmowej

projekt gazety

Firmowy biuletyn to znakomity sposób motywowania podwładnych, ale także działanie marketingowe. Zastanówmy się więc, jakie materiały można umieścić w takiej broszurce i czy warto się na to zdecydować.

Projekt gazety – w zakładach produkcyjnych i przedsiębiorstwach

Gazeta korporacyjna może pełnić 2 funkcje. Kluczową jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – informowanie o zdobytych wyróżnieniach, chwalenie się dobrymi osiągami, rozmowy z najlepszymi członkami personelu. Tego typu broszury mają kluczowy wpływ na działanie całej korporacji, gdyż świetnie zagrzewają do pracy ekipę. To powoduje, że członkowie załogi są bardziej chętni do współpracy między sobą, czują się dumni ze swojego miejsca pracy, a ich zwykłe powinności zapewniają im większą dawkę satysfakcji. Statystyki wskazują, że gazeta firmowa sprawia, że członkowie załogi czują się bardziej odpowiedzialni za wytwarzane towary, podnosi się też jakość pracy. Dużym plusem jest również ulepszanie kanałów przepływu informacji pomiędzy jednostkami, które są głównym powodem nieporozumień w wielu firmach. Korporacyjny biuletyn gwarantuje też pełną przejrzystość strategii korporacji.

Projekt gazety – dotrzyj do konsumentów i konkurencji

Oczywiście gazeta korporacyjna to również wspaniała forma marketingowa. Gazetka dociera do adresatów takich jak: kontrahenci, prasa, partnerzy firmy, uczniowie. Firmowy biuletyn dzięki temu rozpowszechnia działania naszej korporacji, podnosi zyski oraz stanowi część profesjonalnego public relations. Myśląc o założeniu gazety korporacyjnej powinniśmy w pierwszej kolejności zwerbować pracowników do redagowania treści i zaplanować szatę graficzną. Warto skorzystać z usług specjalistów (np. grafików projektowych), którzy wymyślą projekt gazety, określą wygląd gazetki i zajmą się drukiem. firmowy biuletyn z pewnością wypełni swoją misję.

Nasze dane:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]