Usługi SEO – kto wypromuje stronę w sieci?

Firmy SEO rozwiąże Twoje problemy.
Firmy oraz właściciele witryn internetowych, którzy marzą o tym, aby wyświetlać się na pierwszych pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania, są w stanie to osiągnąć na przynajmniej kilka sposobów. Pierwszy, którego nie zaleca się, to próbowanie działań . Nie mając rozeznania w kwestii SEO i nie śledząc na bieżąco wiadomości o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko postępować trafnie i – najważniejsze – efektywnie. Druga droga to utworzenie etatu dla doświadczonego SEOwca, jednak nie każda firma się na to decyduje powodu ograniczeń budżetu. Trzeci sposób to podjęcie współpracy z agencją SEO. Wydatki przekazane na takie działania można dopasować do możliwości finansowych zlecającego. Zaletą kooperacji z agencją SEO jest to, że poza specjalistami od SEO w zatrudnione są tam też osoby od kreatywnego pisania, grafiki, kodowania i kampanii Google Ads służące merytorycznym wsparciem w tych obszarach.
Agencja SEO – wybierz taką, która funkcjonuje na rynku od lat
Polskich agencji SEO jest sporo. Na co zwrócić uwagę w trakcie poszukiwań podmiotu, która poprawi naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Rekomendujemy wybrać firmę, która funkcjonuje na rynku od kilkunastu lat. Liczba firm SEO, a także tych kreatywnych i reklamowych, co roku się zwiększa, co niekiedy nie idzie w parze z jakością usług. Współpracując z firmą, która działa od mniej więcej dziesięciu lat, można mieć pewność, iż dysponuje ona dużym doświadczeniem i może w każdej chwili zaprezentować szerokie portfolio swoich poprzednich klientów. Agencje SEO często na swoich stronach posiadają zakładkę „Case study”. Zanim podpisze się umowę warto przeanalizować studia takich przypadków, aby przekonać się, jakich rezultatów można się spodziewać po danej agencji, a także to jakie kwestie udało jej się rozwikłać oraz z jakimi branżami miała do czynienia. Godna zaufania agencja SEO to taka, której praca jest przejrzysta: informuje o planach zadań na najbliższe miesiące, a także przekazuje raporty z przeprowadzonych działań i ich efekty.
Druga niebagatelna kwestia to spersonalizowana oferta i dopasowanie zakresu prac do charakteru działalności, którą prowadzi klient agencji. Jeśli agencja SEO na pytanie ofertowe odpisuje w kilka minut, a oferta wygląda jak sztampowy szablon, należy traktować to jak sygnał ostrzegawczy. Po wysłaniu zapytania pracownik rzetelnej agencji SEO powinien skontaktować się z zainteresowanym klientem, by poprosić o dokładniejsze dane o firmie, konieczne do przygotowania dla niej całościowej oferty. Chodzi o dane, których nie da się odszukać samodzielnie w sieci, jak przykładowo informacja o realizowanych uprzednio pracach SEO czy o najistotniejszych dla klienta usługach bądź towarach, które pragnie wypromować.
Co o agencji SEO mówi model rozliczenia jaki proponuje?
Przezornie warto potraktować firmy SEO, które sugerują typ umowy z opłatą za wypracowany wynik. W takim systemie klient płaci firmie SEO dopiero wtedy, gdy frazy kluczowe uzyskają ustalone w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (przykładowo wejdą do Top10 albo do Top3). To w dalszym ciągu często proponowany model rozliczeń, aczkolwiek niesie ze sobą znaczne ryzyko – można wszak uzyskać natychmiastowy efekt łamiąc reguły ustalone przez Google. Codziennie aktualizowany algorytm dodatkowo nie pomaga w spełnieniu obietnic złożonych klientowi, zatem rzetelna agencja SEO nigdy nie gwarantuje uzyskania konkretnych wyników. Co do ceny za działania firmy SEO, to sporadycznie bywa ona stała – tradycyjnie w pierwszych tygodniach po podpisaniu umowy potrzebne są wyższe nakłady finansowe, żeby przeprowadzić szczegółowy audyt SEO, a potem zrealizować wszelkie wynikłe z niego prace. W kolejnym okresie współpracy, gdy witryna zleceniodawcy jest już zoptymalizowana, wydatki na działania bywają o wiele mniejsze.
Nasze dane:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]