Zalety wykorzystania panoram sferycznych na Facebooku

panoramy 360 Google

Sferyczne zdjęcia panoramiczne to niezwykle popularna i stosunkowo nowa forma prezentowania pomieszczeń lokali usługowych i firm. Zazwyczaj widzimy je przeglądając wizytówki Google Moja Firma oraz Google Street View, ale także napotykamy je na największym serwisie społecznościowym – na Facebooku. Daje on możliwość zamieszczania na profilu firmy takiego sferycznego zdjęcia. Jak zatem możesz użyć panoramy sferyczne do wyróżniania Twojej marki na Facebooku? Zalecenia przedstawiamy w dalszej części tekstu.

Jak działają panoramy 360 stopni?

Zdjęcia 360 stopni to sferyczne zdjęcie panoramiczne, na które można patrzeć pod każdym kątem. Dowolne obracanie fotografii daje odczucie rzeczywistego przebywania w oglądanym miejscu. Zdjęcia 360 stopni na Facebooku umożliwiają oglądanie budynku, lokalu lub nieruchomości poprzez opcję wyboru kierunku, w którym patrzymy. Fotografie tego typu wykonuje się przy pomocy dedykowanych aparatów oraz aplikacji. Dla użytkowników jedyne co odróżnia je od tradycyjnych zdjęć cyfrowych jest możliwość wybrania kursorem takiego zdjęcia, a potem obrócenia go w każdym kierunku.

Zdjęcia 360 stopni – wyróżnij swój biznes na Facebooku

Panoramy sferyczne na Facebooka to bardzo dobry sposób na wyróżnianie Twojej firmy bądź biznesu. Panoramy 360 stopni dają znaczne możliwości zaprezentowania pomieszczeń lokalu usługowego, biura czy hostelu. Taka forma fotografii jest znacznie bardziej ciekawa i pozwala szczegółowo zapoznać się z danym punktem. Umieszczenie Panoram sferycznych na Facebooku wpłynie pozytywnie na postrzeganie naszego biznesu przez klienta oraz podniesie jego ufność w stosunku do świadczonych przez nas usług, co zaowocuje znacznie większym prawdopodobieństwem, iż z nich skorzysta.

Panoramy sferyczne warto udostępnić na Facebooku zwłaszcza gdy prowadzimy biznes, który bazuje na atrakcyjnych wnętrzach (jak przykładowo sale konferencyjne bądź hotel), ale także jeśli pragniemy zachęcić zainteresowane osoby, by odpowiedzieli na nasze ogłoszenie rekrutacyjne czy też po prostu zademonstrować naszym klientom biuro, w którym działamy.

Do wykonania panoram 360 stopni zatrudnij specjalistę!

Wykonanie panoramy sferycznej, choć teoretycznie jest możliwe do opracowania na własną rękę, jednakże do celów reklamowych opłaca się wybrać wykwalifikowanego fotografa, który zajmuje się zawodowo interaktywnymi zdjęciami. Czemu to zalecana opcja? Polecenie tego zadania wykwalifikowanemu fotografowi daje gwarancję przygotowania dobrych jakościowo fotografii, które w dodatku będą bardziej interesujące dla odbiorcy. Sama usługa nie jest też trudno dostępna ani droga. Fotografów zalecanych przez Google do wykonania panoram sferycznych wyszukamy na stronie Google Moja firma — Street View. Na spisie tym znajdują się tylko Ci profesjonaliści, którzy sprostali wysokim wymaganiom jakościowym Google oraz opublikowali określoną liczbę prawidłowych panoram 360 stopni.

Nasze dane:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google

Mob.: +48 510 750 291
E-mail: [email protected]