Pawilon handlowy – wizytówka Twojej firmy na targach

Pawilony są pomocne w każdym przedsiębiorstwie handlowym. Mogą stanowić uzupełnienie sklepu stacjonarnego lub też być głównym miejscem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się podczas targów i podobnych wydarzeń, a oprócz tego, ze względu na szybki montaż i mobilność, używa się ich np. do prowadzenia sprzedaży w miejscowościach letniskowych lub na sezonowych wyprzedażach. Aby pawilon handlowy dobrze pełnił swoje funkcje, winien być odpowiednio dopasowany do profilu działalności użytkownika. Na co zatem zwrócić uwagę przy jego wyborze?
Pawilon handlowy – jak dobrać?
W ofercie producentów znajdziemy różne typy mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z 2 grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami oraz namiotowych. Te pierwsze wykonywane są na przykład z drewna bądź płyty obornickiej. Cechują się stosunkowo szybkim montażem, jednak ich mobilność jest o wiele mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są także od nich zdecydowanie droższe, przez co rekomendowane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję kas biletowych, portierni bądź kiosków.
Pawilon namiot – dlaczego warto go posiadać?
Jeśli pawilon handlowy ma być często przestawiany lub najważniejsza jest dla nas cena, najodpowiedniejszym wyborem będzie pawilon namiot. W przeciwieństwie do popularnej opinii, tego rodzaju konstrukcje cechuje duża wytrzymałość, która jest rezultatem zastosowania do ich produkcji wysokiej jakości tworzyw. Zarówno rury, z których wykonane są szkielety, jak i powłoki, są odporne na uszkodzenia mechaniczne i niekorzystne warunki atmosferyczne. To sprawia, że namiotowy pawilon handlowy, jeśli będzie należycie konserwowany, posłuży kilkanaście lat – nawet przy intensywnej eksploatacji.